Αρχική » Αύξηση της πληρότητας στα ΜΜΜ λόγω της επιστροφής του Δακτυλίου
Ελλάδα

Αύξηση της πληρότητας στα ΜΜΜ λόγω της επιστροφής του Δακτυλίου

Στο 85% αυξάνεται, πλέον, η μέγιστη πληρότητα σε μετρό, ηλεκτρικό και τρόλεϊ, ένεκα της επιστροφής του μέτρου του Δακτυλίου στο κέντρο της πρωτεύουσας από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με τον κανονισμό, η μέχρι στιγμής μέγιστη πληρότητα στα συγκεκριμένα ΜΜΜ έφτανε το 65%, με την απόφασης περί αύξησης να αναμένεται να δημοσιευτεί αύριο Σάββατο σε ΦΕΚ, ούτως ώστε για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να ισχύει η ίδια μέγιστη δυνατή πληρότητα, καθώς το 85% ισχύει ήδη στα λεωφορεία και τα ΚΤΕΛ.

Σημειώνεται ο ΟΑΣΑ, ο οποίος ανακοίνωσε πως θα παρακολουθεί τα δρομολόγια συστηματικά, ώστε να ελέγχει τα φαινόμενα συνωστισμού, έχει ήδη δρομολογήσει περισσότερα οχήματα σε γραμμές των οδικών μέσων με αυξημένη κίνηση, χωρίς, ωστόσο, να έχει καταφέρει να εξαλείψει τα φαινόμενα συνωστισμού ειδικά τις ώρες αιχμής. Σύμφωνα με την ενημέρωση του Οργανισμού, από τον Σεπτέμβριο του 2021, κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020.ADVERTISING

Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε από τον ΟΑΣΑ ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:

  • 7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
  • 21 Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
  • 054 Περισσός –Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
  • 242 Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
  • 250 Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
  • 732 Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)
  • 608 Γαλάτσι – Ζωγράφου
  • 550 Π. Φάληρο – Κηφισιά

Από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε και ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, ο ΟΑΣΑ θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει. «Κατ’ αυτόν τον τρόπο και εφόσον απαιτηθεί, δύναται να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού», επισημαίνει εκπρόσωπος του οργανισμού.

Διαρκής αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων

Παράλληλα, βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ότι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥέγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.

Ετικέτες